poniedziałek, 4 marca 2019

Witaj świecie wirtualny :)

Wracałam i znikałam z bloga już chyba dwa albo trzy razy :(




Tak własnie było zaczynałam coś i kończyłam ... ale nie dlatego,że nie chciałam tego robić niestety z braku czasu ... zawsze coś i ktoś był ważniejsze niż moje potrzeby :( Wracając do domu nie miałam ochoty już na nic, a gdzie obowiązki domowe. Jedyna czynność którą starałam się prowadzić na bieżąco był Istagram to tam dzieliłam się swoimi nowościami, problemami, recenzją sprawdzonych przeze mnie produktów, kosmetyków i tym co się na bieżąco u mnie dzieje :)


Teraz kiedy od dłuższego czasu moje zdrowie strasznie pod upadło i wykruszyło się grono pseudo przyjaciół czuje się wolna i  nieograniczona chyba, że przez chorobę ale jej też się nie dam. Na razie nie chce tu pisać o boreliozie, znajdę na to czas żeby przedstawić wam skutki ukąszenia kleszcza i cały pakiet koinfekcji.



To jest ten moment kiedy nie wrócę do zawodu i z bólem jestem już na "Ty" nie jestem w stanie pracować zawodowo ale w domu mam czas, nikt mnie nie goni jestem Panią swojego losu i mogę powiedzieć już nawet szefem :)) Oczywiście jeżeli pozwoli mi na to organizm i mój wzrok mnie już nie zawiedzie to zostaje tu dla siebie, żeby nie zwariować :))

Wrzucam teraz kilka zdjęć które będą zapowiedzią kolejnych postów i mam nadzieje, że będziecie ze mną tutaj :)














14 komentarzy:

  1. WOW! Fajnie, że masz takie ambicje, aby piec sama chleb. Ja kupuję ale staram się wybierać nieszkodliwy. W tym roku nie jem cukru, a tak naprawdę zjadłam go 4 razy - za każdym razem urodziny albo walentynki. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też unikam cukru i powiem szczerze że jest ciężko ale daje rade a z chlebem to pikuś a naprawdę pychotka 🙂👍Pozdrawiam

      Usuń
  2. Super że wróciłaś, ale nie fajnie, że chorujesz bo o boreliozie słyszałam wiele. Życzę więc sił i powrotu do zdrowia no i czekam na kolejne notki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję sama jeszcze nie mogę uwierzyć że taki mały kleszcz potrafi tak zrujnowac zdrowie 🤔Ale fakt cieszy mnie ze wrocilam tutaj ❤️

      Usuń
  3. Jejku jakie urocze zwierzaki, super że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje rodzinka się powiększa oczywiście adoptowane nie mogłam zostawić ich ❤️

      Usuń
  4. Czasem tak jest, że się wraca odchodzi... chociaż przyznam, że nigdy nie miałem długiej przerwy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wstyd się przyznać dwa etaty i choroba mnie powaliły ale już staje na nogi i chce robić to co lubię 👍

      Usuń