wtorek, 16 sierpnia 2016

Rajstopy firmy Knittex :) Nasze nowe rajstopy :)

Jak to z kobietami w domu zapas rajstop to podstawa i tak dzisiaj mam przyjemność zaprezentować Wam Nasze zapasy firmy Knittex- to producent wyrobów pończoszniczych mam okazję wystawić moja pierwszą recenzję. Dziś chce Wam przedstawić kilka rodzai tej marki. 





ARGENTA JONY SREBRA 15 den -NATUREL





Jako pierwsze do recenzji wybrałam ARGENTA JONY SREBRA 15 den .Cienkie rajstopy wykonane z przędzy z naniesionymi jonami srebra, antybakteryjne, neutralizują nie przyjemny zapach, chronią przed podrażnieniami skóry takie informacje znajdują się na pudełku w czterech językach. Jeżeli chodzi o opakowanie to mamy do czynienia z twardą tekturową standardową koperta opis produktu z przodu i z tyłu dobrze sprecyzowany .Przejdźmy do testowania rajstop. Jak dla mnie są bardzo delikatne  i gładkie w dotyku. Pól matowe, ale na nodze i tak dają ładny delikatny połysk. Rajstopy ładnie przylegają do nogi, nie mają tendencji do marszczeń to duży plus. Kolor jak wybrała akurat moja córka to naturalny - cielisty w rzeczywistości u takiej panienki nie są, aż tak rzucające się w oczy. Jak dla nas są bardzo dobre.


Pończochy samonośne KAREN 10 den STAY- UP STOCKINGS 


 

 Jako drugi zestaw wybieram  pończochy samonośne czyli moje ulubione pończoszki bardzo eleganckie i kobiece. Uwielbiam kiedy pończochy są wykończone koronką na silikonie. Jakoś rajstopy mnie nie przekonują lubię kiedy nogi wyglądają seksownie. Pończochy  tej firmy są bardzo delikatne - chociaż na pierwszy rzut oka wydają się bardzo małe jak na rozmiar 3. Dopiero po założeniu widać jak są delikatne i rozmiar jest idealnie dopasowany do wzrostu. Jedyne co teraz w tym modelu bym zmieniła to brakuje mi połysku takiego blasku, a tak nie mam nic do zarzucenia temu modelowi - uznaje je za jedne z lepszych modeli.




Na ten moment w skali 5/5 oceniamy je z córka 4/5 za brak połysku . A tutaj link do producenta 


4 komentarze:

  1. jony srebra w rajstopach - czego to nie wymyślą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem w szoku, aczkolwiek jestem zadowolona ☺

      Usuń
  2. U mnie rajstop nigdy dość
    Zawsze młody albo pies uśmierci moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nie narzekam na mojego kotka ... tylko moja sikoreczka wyciąga i szybko utylizuje hihi

      Usuń