czwartek, 9 marca 2017

Diamentowa maska Estetica - Czyste Piękno -Recenzja

Już od paru dni zabieram się do napisania tej recenzji - chociaż dałam sobie więcej czasu na testy;) Diamentowa Maska -  Wpadła w moje ręce może rok temu, aczkolwiek nie skusiła mnie jeszcze wtedy ;) Teraz mam problem z jędrnością skóry  i znowu wpadliśmy na siebie. 



      DIAMENTOWA MASKA   DIAMAND FACE MASKA INTENSYWNY LIFTING I REGENERACJA

*zabieg kosmetyczny do samodzielnej aplikacji w domu


Unikalna Matryca z dodatkiem KWASU HIALURONOWEGO połączona  z naturalnym OLEJKIEM RÓŻANYM, wyciągiem z nasion winogron i ALANTOINA, biozgodna  z ludzką tkanka formuła aktywnie przenika w głąb skóry natychmiast po zetknięciu. Odżywione i pobudzone komórki naskórka przyspieszają jego regenerację, wygładzają zmarszczki i przywracają zdrowy wygląd.

Dzięki zaawansowanym badaniom i przełomowej technologii, kosmetologom udało się zamknąć składniki aktywne w hydrożelowej formule i stworzyć w 100 % bezinwazyjny zabieg kosmetyczny.


PROBLEMY SKÓRY:

opadający owal i kontury twarzy, wyraźnie zarysowane i utrwalone zmarszczki, skóra wiotka, odwodnienia, szara z utratą jędrności.


REZULTAT :

lifting, spowolnienie procesu starzenia, przywrócenie młodzieńczego owalu twarzy, wygładzenie zmarszczek, poprawa kolorytu, zmniejszenie widoczności siatki naczyń krwionośnych, rozświetlenie przebarwień, poprawa napięcia i przyspieszenia migracji składników aktywnych.


Najlepszy efekt uzyskasz używając 2-3 razy w tygodniu ;)






SPOSÓB UŻYCIA :

1. Oczyścić i osuszyć skórę twarzy .
2. Wyjmij maskę z opakowania i odsącz z nadmiaru serum.
3. Delikatnie rozwiń i nałóż Play maski na twarz, zaczynając od czoła. Wygładź powierzchnię maski, aby równomiernie przyleciała do twarzy.
4. Pozostaw maskę na 15-20 minut. Wmasuj w skórę pozostały preparat i pozostaw do wyschnięcia.




MOJA OPINIA :

      Tak jak w zaleceniach producenta stosowałam maskę 3 razy w tygodniu po 20 minut czasami nawet dłużej kurację stosowałam 3 tygodnie - zużyłam 9 masek i na tym zakończyłam.

     Stosowałam ją 3 tygodnie co daje nam 9 masek, aczkolwiek zakończyłam po 3 tyg. Żelowa maska bardzo łatwo się nakłada, nie rozpada się w dłoniach jedyne zastrzeżenie jakie mam do diamentowej  maski to niezbyt dobrze przylega w okolicach nosa i oczu. 

    Maska nadaje skórze rozświetlenie jak zapewnia producent, ale to tylko drobinki złota co idzie zauważyć na pierwszy rzut oka w opakowaniu - dobrze, że stosowałam ją na noc, ponieważ świeciła bym się jak gwiazda :)) To czego najbardziej się obawiałam to olejek różany nie lubię tego zapachu wręcz mnie dusi. 

    W tym przypadku muszę szczerze przyznać,że zapach jest delikatny i można się było zrelaksować. Z rezultatów producenta jakie w niej zapewnia to na pewno poprawiła Mi się  jędrność skóry twarzy i w normie nawilża. Na pewno zapewnia relaks jaki daje nam czas leżakowania :)) Na koniec prezentacja maski na twarzy i tu widać nie przylegające elementy maski :)) Mam nadzieje, że Was nie wystraszę hihi :))



    Widocznie nie jest to maska stworzona do mojej cery, może u Was kochani zadziała lepiej. Cena maski aktualnie waha się między 4,99- 6,99  w zależności od sklepu.


A może już któraś z Was ją stosowała i spełniła wasze oczekiwania??? 




41 komentarzy:

  1. Nie miałam tej maski, ale bardzo by mi się przydało to co podaje producent, czyli ujędrnienie i poprawienie owalu. Nie wiem czy się na nią skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawienie owalu nie nastąpiło u mnie ale warto było spróbować ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Juz dawno sie pojawila ale długo musialysmy na siebie poczekać hihi

      Usuń
  3. Nie stosowalam, za to bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosowalam, za to bardzo lubię domowe maski☺

      Usuń
    2. Domowe maski stosuje na dłonie są super ;)

      Usuń
  4. muszę w końcu kiedyś spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować :) Napewno na każdego zadziała inaczej ;)

      Usuń
  6. Przyjazna cena :) Będę miała tę maskę na uwadze... bardzo lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również cena się spodobała ;) Cena takich zabiegów w salonach jest dużo dużo droższa, )

      Usuń
  7. moja mama bardzo je lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam takich maseczek, ale chyba czas zacząć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo zwlekalam;) Na każdego przyjdzie ta właściwa porą ;)

      Usuń
  9. Fajnie wyglądają te drobinki, ale nw czy byłaby dla mnie dobra, zresztą mam 2 nowe ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyciągają uwagę to fakt gorzej chyba by było po tej masce zrobić makijaż; )

      Usuń
  10. Nie miałam tej maski ale chętnie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się nie skuszę. Śmiesznie wygląda; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka galaretka to fakt ;) Ale przyjemna do nałożenia ;)

      Usuń
  12. Tej maski nie znam, ale kilka razu używałam innej (nie pamiętam marki) podobnej. A wierna jestem maseczkom Bania Agafii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie mam swojej takiej której naprawdę mogła bym być wierna ;)

      Usuń
  13. Jeszcze nie próbowałam takiej maski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować i sama ocenić czy warto;) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Lubie roznego rodzaju maski ale ch problemem jest to ze nie zawsze robia z nasza skora cuda tak jak producenci zachwalają Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ja już dawno zauważyłam ze to tylko opis ale naprawde odpowiada mi relaks i te cenne 20 minut ciszy ;)

      Usuń
  15. Maska wygląda bardzo fajnie, ciekawa jestem czy u mnie zdałaby egzamin :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Każdy musi szukać czegoś dla siebie ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  17. Spróbuję, może akurat mi pomoże XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. maska wygląda bardzo ciekawie po wyciągnięciu z opakowania :)

    OdpowiedzUsuń