środa, 16 listopada 2016

Jak poradzić sobie z niesfornymi włosami :) Cudny Tangle Teezer :)

Moja Sikorka jest szczęśliwą posiadaczką gęstych, długich włosów :) Niestety jest z nimi problem, który polega na ich niesfornym plątaniu się i wyglądają jak afro . Szukaliśmy wiele rozwiązań od odżywek po wszelkiego rodzaju szczotek. Eureka stałyśmy się szczęśliwymi posiadaczkami nowej szczotki - bardzo sławnej szczotki Tangle Teezer. 





Nasz nowy nabytek znalazł się na pierwszym miejscu w Naszym domu :) Szczotka przeznaczona jest do włosów grubych i kręconych tak zwanych afro.

Opis produktu i jego zalety : 

* barwa szczotki - bordowy
* szczotka przeznaczony do czesania włosów grubych i kręconych 
* ząbki szczotki są o 4mm dłuższe od pozostałych szczotek Tangle Teezer
* bezboleśnie rozczesuje włosy, nie niszczy struktury włosów 
* masuje skórę głowy, rozczesuje włosy na całej długości 
* nie wyrywa włosów, nie szarpie, masuje i pobudza cebulki włosów 
* jak dla mnie nadaje połysk włosom 


Tangle Teezr jego wady :)

* niestety elektryzuje włosy (jest na to sposób )
* cena nie należy do przystępnych 
* nie nadaje się do torebki chyba, że w pudełeczku ...ząbki się wyginają



O tej szczotce naczytałam się bardzo dużo, już nie raz szłam z zamiarem jej zakupienia, aczkolwiek cena odstraszała. Najgorsze w tym wszystkim była świadomość, że jak coś ma tak dobre opinie ... to można się doszukiwać drugiego dna??? Przypadkiem trafiłam na promocyjną cenę i w końcu stała się nasza własnością. 



Pierwsze wrażenie dość dziwne, spowodowane brakiem rączki jak przy tradycyjnych szczotkach. I tu trzeba przyznać jej dodatkowe punkty właśnie za kształt, który idealnie dopasowuje się do dłoni i w dodatku bardzo lekka :) Różne wielkości ząbków bardzo dobrze radzą sobie z każdym zaplatanym kosmykiem. 

                                


Jak dla mnie to najbardziej udany zakup w tym miesiącu - absolutnie najlepsza szczotka  jaką kupiłam córce. Nie słyszę już ... ciągniesz ... znowu mnie szarpiesz :))Ale znalazłam też mały mankament niestety tej szczotki - na suchych włosach przy szczotkowaniu powstaje busz naelektryzowanych włosów. Mamy już na to sposób nawilżamy szczotkę wodą co daje super rezultat. Aczkolwiek taka wada to nie wada kiedy nie słyszysz pretensji dziecka. Jak najbardziej polecam szczególnie dla dzieci :) 

Na koniec zdjęcia po zastosowaniu szczotki Tangle Teezer :))

Wersja po zastosowaniu wilgotnej szczotki :) 



Pierwsza próba na sucho :( Busz buhaha 



Jak widać w końcu mogę po bawić się w fryzjerkę :))




A Wy kochani mieliście okazję testować Tangle Teezer???  




45 komentarzy:

  1. no prosze proszę jaka fryzura pikna wyszła:) Co do szczotki to mnie też cena odstrasza a po za tym skoro mam swoją i jestem z niej zadowolona to po co zmieniać?

    OdpowiedzUsuń
  2. TT mam od kilku lat- kupiłam ją kiedy miałam długie włosy i byłam w fazie "włosowego zauroczenia" :D
    Teraz mam włosy ścięte na boba, a szczotka służy mi głównie jako aplikator wszelkiego rodzaju masek i odżywek :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę czyli ma jeszcze dodatkowe zastosowanie :) Na pewno będę odwiedzać niestety sytuacja u Nas skomplikowana i czas mi ucieka jak pieniądze z portfela :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. czaję się na tą szczotkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja ostatnia fryzura robi wrażenie! TT to dla mnie szczotka absolutnie niezastąpiona! Mam wersją standardową i podróżną i nie wyobrażam sobie bez niej już mojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Na Sikorki włosach można cuda zrobić tylko trzeba mieć cierpliwość ... na komentarze typu długo jeszcze ... delikatnie to są moje jedyne włosy nie chce ich stracić ;)

      Usuń
  6. PIĘKNA FRYZURA, jestem nią zachwycona, zawsze zazdroszczę dziewczynom, że mogą się tak czesać!.. ale z tym afro to chyba przesada co? ;) Loczków ja nie widzę, widzę piękne grube, lśniące włosy. Dlaczego o tym piszę. Sama mam kręcone naturalnie włosy. Nie afro, ale takie sprężynki co to mi sterczą we wszystkie strony. U mnie TT się kompletnie nie sprawdza, tylko puszy mi włosy, wiadomo rozczesane loczki to fryzura a la "wkurzony Chopin po nieudanym koncercie". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Sikoreczka prostuje tu muszę Ci przyznać ... rację nie afro Ale grube i kaczuszkowate ogonki ;) Teraz mogę na spokojnie ibbez bolu robić fryzurki;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. TT jest w mojej kosmetyczce od 4 lat i nie wyobrażam sobie używania innej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MOja 4- letnia córa przejęła całkowicie moją TT ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się jej nie dziwię, wie kobietka co dobre ;)

      Usuń
    2. Oj nie mieliśmy...bteraz poczatkiem ciąży strasznie wypadają mi włosy; (

      Usuń
    3. Oj nie mieliśmy...bteraz poczatkiem ciąży strasznie wypadają mi włosy; (

      Usuń
    4. Nie sądzę żeby pomogły w wypadaniu włosów w tak szczególnym czasie ... ciąża niestety ma swoje cudowne zalety i wady ;) Mi akurat paznokcie się rozwarstwialy i strasznie bolały ;) Życzę wszystkiego dobrego ;)

      Usuń
  9. Mam, korzystam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą szczotkę i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dnia na dzień zaczynam cieszyć się czesaniem córki ... kiedyś nie należało do przyjemnych ;)

      Usuń
  11. Szczotkę też właśnie dla małej kupiłam, która ciągle niezadowolona jak ją coś szarpnie. Teraz nie ma z tym problemu :) Mamy proste włosy i nam się nie elektryzują :)
    Zapraszam do siebie Pani domowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Sikorka niestety się elektryzuje ;) Ale jest na to sposób, a TT jest niezastąpiony

      Usuń
  12. Już się kiedyś zastanawiałam nad tą szczotką, ale przyznam, że cena mnie odstraszyła, a później usłyszałam, że nie widać jakiś szczególnych rezultatów, a teraz to chyba znów się muszę zastanowić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam cena przerażona, ale teraz sama korzystam z Sikoreczki TT i uwielbiam nią masowac sobie głowę hihi ;) Teraz czesanie córki to relalsik ;)

      Usuń
  13. Ja kupiłam podobną tylko z Rossmanna dla córki. Wygląda prawie identycznie i radzi sobie super z włosami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam tej szczotki już długo i po pewnym okresie włosy stają się naprawdę bardziej lśniące :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też naprawdę służy coraz częściej podkradam ja córce ;)

      Usuń
  15. Ja też mam. I jestem też zachwycona. Mam już drugą szczotkę a pierwszą miałam kilka lat. Może pokażesz te fryzurę krok po kroku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ogarnę trochę to postaram się zmobilizować;) Moja sieczka ma nogę w gipsie więc wciąż w biegu nic nie mogę ogarnąć ;)

      Usuń
  16. Mam naturalnie mocno kręcone wlosy i tylko TT sobie z nimi radzi Uzywam jakies 4 lata i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń