poniedziałek, 10 października 2016

Dłonie i paznokcie to Nasza wizytówka :) Pielęgnacja paznokci i metamorfozy hybrydowe :)

Bardzo często zmieniam wizaż moich paznokci korzystam z pomocy mojej koleżanki, ponieważ nie posiadam zestawu do robienia Hybrydy, chociaż na dzień dzisiejszy po tylu metamorfozach sama jestem w stanie ją nałożyć :)Ale nie tylko na tym polega metamorfoza - trzeba też dbać o paznokcie, żeby nie łamały i były odżywione :)




Stan naszych paznokci i dłoni zależy tylko od Nas i od tego ile poświęcimy im czasu na pielęgnację i zadbanie o ich wygląd i odżywienie. Tak jak już napisałam w tytule taka prawda,że dłonie i paznokcie to Nasz wizytówka - jak Nas widzą tak Nas piszą trafny cytat. Nie jestem maniaczką pielęgnacji dłoni ale są domowe sposoby, które warto  przygotować. 

Najlepszym i najstarszym sposobem jaki znam i często stosuje jest oliwa z oliwek którą podgrzewamy i dodajemy łyżkę soku z cytryny .Oliwa zmiękczy nam skórę, sok z cytryny wzmocni paznokcie i je utwardzi.
Jest to pierwsza kuracja którą babcia zaoferowała mi by pomóc mi w walce z obgryzaniem i kurację pielęgnacyjną. Pomogło nie wiem w jaki sposób ale przestałam po dłuższym stosowaniu .



Znalezione obrazy dla zapytania pielęgnacja paznokci oliwa z oliwek na ciepło darmowe zdjęcia

Oliwa z oliwek  można zastąpić olejekiem rycynowy ... jak już pisałam moje paznokcie osłabiłam we wczesnym wieku i teraz muszę pracować nad ich wyglądem . Utwardzenie płytki również domowym sposobem jest żelatyna rozpuszczona w nie wielkiej ilości i moczenie ich codziennie przez co najmniej dwa tygodnie -  utwardza płytkę.



Musimy też uważać na wszystkie detergenty jakie używamy w gospodarstwie domowym, bo to one odpowiadają za kruchość i łamliwość naszej płytki. Najlepiej do każdych czynności używać rękawiczek, żeby nie narażać paznokci jak i skóry dłoni na ich uszkodzenie.

Bardzo ważnym składnikiem który ma dobry wpływ na nasze paznokcie jest białko, którego w naszych dietach jest bardzo mało - a to wielki błąd.

Do pielęgnacji paznokci używajcie pilników drobno ziarnistych, które swoją strukturą uszczelnia paznokcie i zapobiegną ich rozdwajaniu. Sposobów jest mnóstwo ale czasami bardzo dobrze jest się wybrać do manikiurzystki, Ona udzieli nam więcej informacji na temat pielęgnacji dłoni i paznokci :)

A Wy kochani jakie domowe sposoby znacie na zadbane ręce ?


Na koniec Nasze metamorfozy hybrydowe ;)













   








   



45 komentarzy:

  1. Super post :) Dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałyśmy, o których nie miałyśmy pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. często śmiać mi się chce jak widzę u kogoś paznokcie z na pół zlazłym lakierem, a pod nim załoba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że coraz więcej kobiet widzę z takimi paznokciami :(

      Usuń
  3. Lubię ładne paznokcie - dlatego preferuję żel albo hybrydę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatni hybryde bardzo pokochałam ;) spokój na dwa tygodnie i piękne dłonie ;)

      Usuń
  4. kolorki na pazurkach z pierwszego foto cudne, ja jakoś nei mogę sie przekonać do hybryd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w niej zakochana ;) Nie muszę uważać na ukruszony lakier i zawsze ręce i paznokcie ladnie wyglądają ;)

      Usuń
  5. kupiłam sobie na promocji ostatnio parę lakierów i cóż, ubarwiłam jesień kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety mam bardzo łamliwe paznokcie :( ale to związane jest z problemami zrowotnymi i nawet babcine sposoby nie działają, niestety. Piękne kolorki!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to ale mi pomogły kąpiele dłoni w oliwie z oliwek :) i odżywka :)Ale już się bałam, ze stracę paznokcie ... cała płytka potrafiła mi odchodzić :(

      Usuń
  7. Uwielbiam hybrydę zakładam ją systematycznie ( tzn nie sama ) paznokcie wygladają rewelacyjnie,zdrowo, kolory żywe, bardzo trwała, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mani , które tutaj pokazałaś bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie wmasowywalam niczego w dlonie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ostatnio nawet robiliśmy z koleżanką z gotowanego ziemniaka i żółtka ;) Niesamowita papka ale dłonie jak aksamit :)

      Usuń
  10. Ślicznie, u mnie zawsze klasyczna czerwień na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię czerwień ale eksperymenty tez lubię ;)

      Usuń
  11. Ja niestety nie potrafię robić czegokolwiek w rękawiczkach i momentalnie mam zniszczone paznokcie.
    Piękne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja rękawiczki używam szczególnie do czyszczenia środkami chemicznymi a tak też nie zawsze ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładne paznokcie mi najbardziej podobają się te z kwiatuszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje dłonie na szczęście nie są zbyt wymagające. Codzienna porcja kremu nawilżającego i są piękne i gładkie :)
    Śliczne zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam hybrydy na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. what a lovely post my dear
    amazing nail designs
    simply love it!

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  17. super kolory ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zadbane dłonie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podstawa to dłonie :)A teraz mam planik co do pazurek ale to nie długo :)

      Usuń
  19. U mnie hybryda powoduje totalne zniszczenie płytki. Po zdjęciu płytka była żółta i pazury się łamały dopóki nie odrosła cała. Miałam ją trzy razy robioną w trzech różnych miejscach, różnymi produktami. Jestem zdecydowanie na nie. Nie wykluczam, ze jestem nadwrażliwa na aceton.. ale to na jedno wychodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic takiego się nie wydarzyło na szczescie ;) Prawdo podobnie aceton tak jak piszesz zaszkodził;) Pozdrawiam ;)

      Usuń