czwartek, 30 czerwca 2016

Moja róża robi róże z ciasta i jabłek :)

Dzisiaj rządzi w kuchni moja córka - znaleźliśmy fajny szybki przepis na róże z jabłek w cieście francuskim z cynamonem. Ale Ja nie będę tego robić bo szykuje się do Pikniku z Blogującą Mama ale moja sikorka rządzi w kuchni dzisiaj obiad zrobiła teraz grzebała deser :) Jak ja dziękuje, że jesteśmy się w stanie tak uzupełniać :)





Kochani jak widzicie na załączonym obrazku nic trudnego do zrobienia moja córka poradziła sobie rewelacyjnie - nie wspomnę już nawet o tym, że to jest cholernie pyszne. A jak smakuje kiedy nie musisz nic przy tym robić -pychota palce lizać.Córuniu jesteś wielka :) Dzisiaj nie będę za dużo pisać bo przygotowania trwają do pikniku i naprawdę mam wielkie szczęście,że obiadek również podany został mi pod nos.


Teraz kochani podam Wam składniki i pokarzę zdjęć - więcej wkładu dam dopiero po pikniku nadrobię zaległości .


Składniki :


2 jabłka soczyste
1 ciasto francuskie
cynamon
cytryna
cukier puder
dżem brzoskwiniowy 


Przygotowanie:


Jabłka kroimy w talarki i wrzucamy do ciepłej wody z cytryna delikatnie nam się zmorzą będą giętkie i łatwe do zawijania. Ciasto kroimy na paski około 8  cm szer. na środku smarujemy dżemem a góra układamy jabłka i zamykamy jedno z drugim zwijamy i wkładamy do formy na muffinki. Całość pieczemy w piekarniku 175 stopni na 20-25 minut. 



  











Cały post tak naprawdę został sporządzony przez moja sikoreczkę Mój wkład to tylko wrzucenie tego wszystkiego na bloga i szybki opis. Moja sikoreczko bardzo dziękuje za twoją prace i pomoc w kuchni no i oczywiście w Pikniku na koniec dołożymy Nasz wkład w Piknik - Kocham Cie moja sikorko :)))
A my dopiero zajrzymy tu po Pikniku bo jakoś ciężko się ogarnąć a jeszcze trzymać dietę to już w ogóle porażka :) Pozdrawiam Was do miłego :)





30 komentarzy:

  1. kocham ciasto francuskie, jeszcze jabłka do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany, nie dość że wygląda cudnie to jeszcze mega apetycznie, masz rację najbardziej smakuje jak ktoś coś dla nas przygotuje, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i już nie mogę doczekać się kolejnego wypieku :)

      Usuń
  3. Mniam, ależ to pięknie wygląda, na pewno było pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to cudnie wygląda :) Chyba nie widziałam jeszcze czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wyszły,zdolna córcia :) Sama już jakiś czas temu chciałam podobne zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie pyszności. Lubię potrawy (na słodko i słono) z ciastem francuskim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ale Ty tu smakołyki Pokazujesz!!! Prawdziwe arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest arcydzieło mojej sroczki kochanej:) Dziękuję :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak można jeść je codziennie ale niestety muszę poczekać aż wróci mój skarb z wakacji :)

      Usuń
  9. Bardzo je lubię, cudnie ci wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo je lubię, cudnie ci wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam :), aż mi zapachniało, piękne różyczki. Twoja córcia jest bardzo utalentowana :) Brawa dla córci!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne róże! I z pewnością pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ zdolna Córeczka, róże wyszły piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdolna a jak mamie smakuje jak sikorka coś sama zrobi :)

      Usuń
  14. Wyglądają cudownie :) Taka zdolna córka to wielki skarb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to mój skarb... uwielbiam jak pomaga mi w kuchni.

      Usuń