niedziela, 1 maja 2016

Śniadanie najważniejszy posiłek

Rodzice od dzieciństwa wpajali nam,że śniadanie to najważniejszy posiłek jaki powinniśmy zjeść przed wyjściem z domu... Oczywiście słowa rodziców zawsze trafiały jednym uchem a drugim wylatywało. Dzisiaj już wiem, że mieli racje musiałam do tego dojrzeć i przekonać się na własnej skórze ... I tak było... nie raz czułam się słabo kręciło mi się w głowie ale nie przyznawałam się, że to z głodu. Teraz już nigdy nie robię tego i na pusty żołądek nie wychodzę z domu. Czasami bardzo wcześnie wychodziłam z domu do pracy i nawet o 4: 00 wstawałam i robiłam śniadanie . 

 

 Jajecznica z serkiem mozzarella i pomidorkami i bazylią 



Tak więc polecam na śniadanie jajecznice z serkiem mozzarellą i pomidorami ... bardzo pożywne i sycące śniadanko. Tak naprawdę nigdy nie łączyłam jajek z serem czy pomidorami -ten przepis dostałam od dietetyka, żeby walczyć  z nadmiarem moich kalorii. I tak też moja jajecznica to zaledwie 401 kcal , bardzo łatwa w przyrządzeniu i bardzo smaczna. 


SKŁADNIKI:
Jaja kurze całe - 3 małe sztuki
Chleb Graham - 1,50 kromki
Ser mozzarella - 0,75 porcji -22g
Masło extra - 1 porcja- 5g
Pomidor koktajlowy  - 6 sztuk
Bazylia liście świeże - według uznania
Zioła prowansalskie według uznania


Przygotowanie:
Jaja wbij na patelnię smaż na maśle dorzuć pokrojoną mozzarelle , pomidorki koktajlowe przekrój na pół lub na ćwiartki, całość dopraw ziołami odrobina soli. Na koniec życzę smacznego:) Ja jestem bardzo zadowolona i posiłek pierwsza klasa jak na moją dietę już zawsze przy niej zostanę i mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną w tej walce z kaloriami :)



6 komentarzy:

  1. Ja się staram zjadać śniadania ale przyznam, że często jest to "byle co" na szybko ;) Takie Twoje chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam takie śniadania są syte a zarazem bardzo dietetyczne i tak naprawdę chwila i już gotowe. Po takim posiłku nie szukasz nic dodatkowego :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam jednak zamiast mozarelli wolę serek grani :D mniej kcal ma :P ale Ty nie musisz ich liczyć tak jak ja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też liczę kalorię ale staram się nie wariować czuje się dobrze nawet z tą wagą. Dla dobra kręgosłupa z nią walczę :)Musze spróbować z grani:)

      Usuń