czwartek, 19 maja 2016

Śniadanie moje zdrowe nawyki- Owsianka 6:30 :)

Dzisiaj zacznę od śniadania i tak stopniowo - opowiem wam o moich nowych nawykach a was zachęcam do czytania. Sama jeszcze nie wierze, że można !!! Jeść swój pierwszy posiłek o 6:30 - tak jak w mojej diecie mam ustalone. Zawsze wcześnie wstawałam, ale nie przywiązywałam uwagi do tego czy jem śniadanie czy nie, czasami coś słodkiego po drodze chwyciłam i kolejny posiłek to gdzieś w pracy się zjadło. I to był największy błąd który popełniałam jak większość z Nas, teraz wiem skąd moja nadwaga :(








Tak nie wiele czasu potrzeba na przygotowanie śniadania ale zawsze znajdzie się coś ważniejszego np: makijaż lub w co by się dzisiaj ubrać? A tak naprawdę pomijamy najważniejszy szczegół jakim jest śniadanie po drodze do pracy, chaotycznie kupujemy śniadanie co odbija się na naszych kilogramach . Zobaczcie jak nie wiele potrzeba, żeby zjeść coś pożywnego:)




           Dzisiaj Owsianka z bananem, mandarynką,żurawina,orzechy i śliwki 


Składniki :                                                                              Przygotowanie:

Płatki owsiane - około 3 łyżki                                 Płatki owsiane wsyp na spód miseczki na wierzch ułóż 
Banan - 1 sztuka                                                    owoce pokrojonego banana, mandarynkę,
Mandarynka - 1 sztuka                                           posiekaj orzechy , żurawinę według uznania itd. 
Żurawina suszona - 1 łyżka
orzechy - 1 łyżka
suszone śliwki - 3 sztuki
mleko - pól szklanki 


Moja kompozycja:)





Kochani i tak nie wiele potrzeba, żeby zdrowo się odżywiać, a najważniejsze to wartość odżywcza takiego posiłku rozkładaj się znacznie wolniej. I nie czujemy tak szybko łaknienia jak po posiłkach wysoko kalorycznych :) A jeśli nawet poczujemy mały głodek - można go nawet przy dłuższym stosowaniu diety oszukać szklaneczką wody mineralnej niegazowanej i spokojnie przetrwamy do obiadku :) Pamiętajcie najważniejsze jest pilnować podstawowych posiłków i ich godzin ... 

ŚNIADANIE; OBIAD; KOLACJA   

trzy podstawowe i bardzo ważne posiłki -jak tego się nauczymy to nie będzie się nam odkładał tłuszczyk - organizm nie będzie magazynował bo będzie miał świadomość,że dostanie odpowiedni zasób wartości odżywczych w odpowiednich odstępach czasowych. Ja już wprowadziłam ten system od prawie trzech tygodni i nawet nie pomyśle o dodatkowych zakąskach - Wam też tego życzę :)

4 komentarze:

  1. To wygląda pysznie.. :) chętnie bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic prostszego - nigdy nie chciałam jeść owsianymiki a teraz pychota polecam

      Usuń
  2. A ja nigdy w życiu owsianki nie jadłam... :)

    OdpowiedzUsuń