czwartek, 26 maja 2016

Jestem Fit :) ale jak pozbyć się cellulitu- domowe sposoby :)

Tak kochani nasze życie zmieniło się horyzontalnie - zmiany żywieniowe, aktywność fizyczna, dieta ale pojawił się kolejny nasz problem o którym już pisałam post. Dość często Nas spotyka a mianowicie cellulit. I mam fajny sposób sprawdzony :) Kawa:)



 Znalezione obrazy dla zapytania cellulit



Nasze społeczeństwo jak na pewno sami zauważyliście jest coraz bardziej okrągłe. Co za tym idzie oczywiście nie zdrowy tryb życia - który również mnie dopadł. Ale ja już dobrze o tym wiem i działam z małymi sukcesami - dlaczego małymi ?


Odchudzanie się, utrata zbędnej ilości tkanki tłuszczowej jest celem jaki stawiają przed sobą wiele osób - w tym też Ja. Nie zawsze jest to takie proste aczkolwiek przy dobrze zbilansowanej diecie i aktywności fizycznej możemy spodziewać  się sukcesów. 

Wszystkie nawyki żywieniowe zostały już u mnie zmienione, niestety - nie potrafię i nie umiem jeszcze żyć bez kawy. Dzień zaczynam od dwóch filiżanek jedna to kawa, a druga to zielona herbata do śniadania.

Ogólna walka z nadwagą nie jest już dla mnie ciężka niestety - efektem odchudzania jest u mnie bardziej widoczny cellulit, wcześniej nie był tak widoczny, a może po prostu nie przywiązywałam do tego uwagi.

Co powinniśmy wiedzieć o cellulicie?

To problem kobiet chudych jak i tych z nadwagą. Nie zależnie od wieku czy wagi ciała. Główną przyczyną cellulitu są zaburzenia procesu przemiany materii, brak aktywności fizycznej oczywiście złe nawyki żywieniowe. 

Jeżeli wprowadzimy zdrowe nawyki i aktywność cellulit będzie się nam zmniejszał - tylko moje wrażenie jest takie, że on mega jest teraz widoczny. Jak pisałam używam serum antycellulitowe, serum wyszczuplające itd...Tylko ceny tych specyfików czasami powodują zawrót głowy :( Ale mam lepszy sposób którym jest kawa a dokładnie mielona mocna kawa.

Kochani niestety kofeina w tym przypadku lepszy efekt ma, kiedy jest stosowana miejscowo, a nie jak ja na Dzień dobry. Kawa jest naturalnym sposobem na stopniową redukcję cellulitu.

Pierwszy sposób oczywiście ja już je wszystkie stosuje na przemiennie :)

Do balsamu jaki stosujesz na co dzień dodaj kilka łyżek mielonej kawy. Nasmaruj ciało naszym orzeźwiającym balsamem szczególnie, chodzi mi te partię dotknięte cellulitem i wykonaj masaż skóry około 10 minut takiego masażu wystarczy, pozostaw na skórze dobre pół godziny. Po upływie tego czasu dobrze spłucz.

Taki zabieg powtarzaj  kilka razy w tygodniu.

Drugi sposób jaki znalazłam .

Jedna łyżka kawy mielonej z 1/4 oliwy z oliwek . Taką papkę zastosuj na miejsca dotknięte cellulitem dokładnie rozprowadź papkę hi hi i owiń folią spożywczą . Ja trzymam taką papkę około 15 minut i po tym czasie spłukuję miksturę.

Najlepiej stosować dwa razy w tygodniu .


I tak sobie można pomóc domowymi sposobami - nie drogo przede wszystkim. Jeżeli ta czynność wejdzie wam w życie jak dieta to kolejny mały sukces pojawi się na waszej liście. Bardzo szybko zaobserwujecie jak ja, że to działa nie zapominając o diecie i aktywności.




11 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam domowy peeling z kawy i cukru, który wykonuję pod prysznicem - żaden sklepowy peeling nie moze się z nim równać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z tobą - chociaż przyznaję się, że używam też gotowych peelingów. Dzięki za radę z cukrem ja nigdy nie dodawałam:))

      Usuń
  2. Moja szefowa stosuje zieloną herbatę do cellulitu. Mówi, że cholerstwo jest drogie, ale skuteczne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling i nawilżanie!!
    Do tego duże ilości wodyy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda to podstawa :) Zaczynam dopiero eksperymenty z peelingami własnej roboty:)

      Usuń
  4. Peeling i nawilżanie!!
    Do tego duże ilości wodyy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie typu posty, dla mnie bardzo przydatny ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szukam wszystkich info na temat domowych sposobów na kosmetyki:)

      Usuń