niedziela, 22 maja 2016

Czym są suplementy i dlaczego ludzie je krytykują?

Nie raz zastanawiałam się czym są tak naprawdę suplementy ? Na tą chwilę są to produkty bardzo często stosowane Ja sama teraz stosuję  suplement diety Trizer. Dlaczego sięgam po suplement ? Z prostej przyczyny - nie mogłam sobie poradzić z nadwagą, która też odbiła się na moim kręgosłupie. A jak słucham i czytam tyle komentarzy jak ludzie krytykują suplementy  - to  zaczyna mi to działać na nerwy. Zaraz wyjaśnię dlaczego.






Kochani ludzka krytyka nie zna granic - niestety spotkałam się z nią w kręgu nawet swoich najbliższych znajomych :( Tylko nikt do końca nie wgłębił się w skład takiego suplementu a wypowiada się na jego temat.

Typu :    Najlepiej połykać kapsułki a robotę zrobi za Ciebie chemia. 
            Każdy tak potrafi pakować w Siebie tabsy i chudnąć. 

Powiem wam, że mnie to zdenerwowało :( Weszłam w sam środek tej dyskusji i nie omieszkam ich sprowadzić do pionu. I powiem wam, że jestem na etapie kiedy sama szukam informacji dodatkowych na temat suplementów. Ludzka niewiedza jest w tych czasach nie na miejscu - sama wertuje strony w internecie i szukam informacji na różne tematy - teraz jest to temat "Suplementy" i...


Suplement diety - to tak naprawdę produkt spożywczy nie leki, które kupujesz w aptece. Suplement nie działają przeciwbólowo albo zapobiegawczo na chorobę ... jest produktem, który wspomaga w procesie odchudzania. Jego skład znajdziemy w produktach spożywczych - tylko nie w takich dawkach i do końca sami nie jesteśmy w stanie zebrać ich wszystkich razem. 


A dwa jak ma się mój suplement diety do tych suplementów, które stosujemy na poprawienie naszej urody ... co wy na to, przecież stosujemy suplementy wszyscy, tak  kochani  - tylko każdy na coś innego :)  Bardzo proszę pokażcie mi kto nie bierze suplementu na paznokcie, włosy czy cerę. A jest ich całe mnóstwo  na różne nasze dolegliwości - tylko one nie leczą, a jedynie WSPOMAGAJĄ i to trzeba sobie uświadomić. Każdy suplement to postać kapsułki która ma większe stężenie i lepszy skład który nasz organizm przyjmuje i wchłania większą ilość niż na co dzień jesteśmy w stanie przyjąć w postaci produktów spożywczych.



Niewiele wystarczy, żeby kogoś krytykować - tylko zanim skrytykujemy to najpierw zadbajmy o zdefiniowane teorie oparte na faktach, a nie tylko na opiniach wyssanych z palca :) Obojętnie jaki suplement będziemy stosować nie należy, go negatywnie komentować. Czy to będzie na urodę, problemy ze snem czy nawet bardzo często dopadające nas żylaki czy pajączki na nogach, z którymi też walczymy za pomocą suplementów. Mam nadzieję, że mit suplementu diety i innych w końcu mogę uznać za zamknięty:)


Na koniec jeszcze dodam ... Każdy ma prawo wyboru i może wybierać kierunek drogi w swoim życiu Ja wybrałam  i akurat trafiło na Trizera i jestem zadowolona ... waga spada nie muszę się katować ćwiczeniami. Mam dobrze zbilansowana dietę i moje samopoczucie też jest o wiele lepsze. Odżywiam się zdrowo i to jest mój sukces, który dał mi suplement diety - wcześniej nie zważałam na to co jem i ile. 




6 komentarzy:

  1. Suplementy tylko wspomagają.. całą robotę i tak musisz robić sama. Jak Ty jesteś zadowolona.. to nie ma co słuchać opinii innych ;) a tym bardziej się nimi stresować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale było mi przykro że ludzie którzy mnie znają i wiedzą że muszę schudnąć dla dobra swojego - chodzi o kręgosłup a tu takie negatywy z ich strony ...dziękuję za dobre słowo :)

      Usuń
  2. Ja nie stosuję suplementów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie stosuję suplementów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zdania, że przed rozpoczęciem brania suplementów najlepiej jest się nawet doradzić lekarza czy nie mamy żadnych przeciwwskazań. Ja czasami jakieś zażywam i kupuje je sobie w aptece internetowej https://apteline.pl/ gdyż tak jest mi po prostu wygodniej.

    OdpowiedzUsuń