piątek, 22 kwietnia 2016

" Czas relaksu " dziś jest prawdziwa wiosenna pogoda jak tu nie skorzystać- mamy wersję bardzo prostą ...

        

                                     Tylko Ja z Tygryskiem na balkon. 



  

   

   

Dobrze,że mam tego kotka bo nie wiem co bym ze sobą zrobiła, przez to chorobowe dostaje już na głowę.
A tak kochani rano..... pobudka jedzonko czas podać , miauczenie Tygryska słyszą chyba wszyscy sąsiedzi.
Jeszcze uwag nie było aczkolwiek podejrzewa,że się znajda sąsiedzi którym to będzie przeszkadzało .Po jedzonku trzeba się dotlenić wychodzimy na balkon jak widać Tygrys korzysta z każdych promieni słonecznych - wcale mu się nie dziwie. Każdy z nas tego potrzebował.... więc kochani korzystamy dzisiaj :) Ja również chce zapomnieć o chorobie i się zrelaksować .

 

Tak bardzo brakuje mi pracy,że ciężko mi siedzieć w domu dlatego wybieram się na spacer i może spotkanie z koleżankami . Ich też mi bardzo brakuje -chociaż  nie zawsze  było wesoło wiadomo praca to praca, chociaż tez znalazła bym uwagi :)... tylko po co jak ktoś będzie robił z siebie nie wiadomo kogo to i tak się nie dogada z nikim - nawet jak by był  ze złota. Tylko jak pójdę do dziewczyn na odwiedziny to nie obejdzie się bez słodkości i jak tu się pogodzić z dietą i odchudzaniem ... trudno dzisiaj już przeszłam na ciemne pieczywo, a dwa jak zjem jedno ciasteczko to co zaraz nie się nie stanie.



Tak kochani Ruda ucieka na spacerek.... dotlenić się i łapać pierwsze promienie słońca -życzę wam wszystkim relaksu i nie zwracajcie uwagi na zimny wiatr... Do usłyszenia wracam niebawem hihi... :) 




4 komentarze:

  1. Praca w cukierni i dieta ? Znam to uczucie, kiedy nie można sie oprzeć czemuś słodkiemu ;)
    Podziwiam ! i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzisiaj był pierwszy dzień kiedy nie wstąpiłam po nic słodkiego :) Można sama zobaczysz ,że dasz rade!!!!

      Usuń
    2. to jeszcze cukier z domu wyrzuć:D i kup zapas słodziku i stewii - ta to Ci dopiero życie osłodzi ;)

      Usuń
    3. Trafna Uwaga ...Zrobiłam eksperyment ostatnio ile cukru wykorzystuje do samych napojów gorących to wstyd się przyznać... Słodzik musi zastąpić cukier :(

      Usuń